Veelgestelde vragen

Bestellen via onze website

stap 1: Boekenlijst

Vind jouw boekenlijst doormiddel van de zoekfunctie.

stap 2: Winkelmand

Plaats je artikel(en) in je winkelmand.

stap 3: Gegevens

Vul je persoonlijke gegevens in.

Stap 4: Betalen

Kies je betaalwijze in de kassa

Is mijn bestelling gelukt?

Heb je direct betaald met iDEAL of creditcard, dan zie je in je scherm dat de betaling is gelukt. Ook in je profiel kan je de status van je bestelling volgen. Tevens sturen wij je een e-mail met een bestelbevestiging.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling is verwerkt en ingepakt ontvang je in je e-mail een bericht met daarin de track & trace code om precies te kunnen zien wanneer jouw pakket geleverd wordt!

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Het kan voorkomen dat je bestelling niet compleet is.

Artikelen die in de zending ontbreken kun je per e-mail ‘klantenservice@intertaal.nl’ melden. Vermeld daarbij het ordernummer en om welk ISBN of welke ISBN's het gaat

Mijn bestelling is beschadigd of defect, wat nu?

Een beschadigd of defect artikel? Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Je kunt beschadigd ontvangen artikelen of misdrukken aan ons doorgeven door een e-mail te sturen, met een duidelijke foto van het artikel waar het om gaat, naar klantenservice@intertaal.nl. We komen dan samen tot een passende oplossing.

Mijn WO4YOU